Omnichannel

Alles draait om klanttevredenheid. In de praktijk betekent omnichannel dat de consument een optimaal gebruiksgemak wordt geboden tijdens het oriënteren, kopen en retourneren.  DistriSort helpt om het juiste product, op de juiste tijd en de juiste plaats bij de juiste klant te krijgen.

Voorbeeld. Stel een klant heeft interesse in artikel X, omdat het op tv is geweest. Via de website van merk X is het product te verkrijgen, maar de klant wil het artikel graag eerst bekijken in de winkel. Een app op de smartphone toont de dichtstbijzijnde winkel. Via het contactcenter komt de klant erachter dat het artikel wél in de winkel is, maar niet in de gewenste uitvoering. In de winkel wordt duidelijk in welk filiaal het artikel in de goede uitvoering wél aanwezig is. Uit de verkoopstatistieken blijkt dat dit artikel, in de gewenste uitvoering een regelrechte -fastmover- is. De nieuwe voorraad van deze uitvoering komt de volgende dag in het Distributie Centrum binnen. Retourneren van het artikel kan bij een fysieke winkel van merk X, of transportondernemer naar keuze. Onze sorteeroplossingen spelen in vrijwel alle fases een cruciale rol.

Geïnteresseerd? 

Maak dan nu een afspraak.